sobota, 2 marca 2013

Dlaczego właściwie "schemat słoneczko"?

Sorki, wiem, że teraz była kolej na manipulację, ale coś wam zdradzę. Nie należę do osób uporządkowanych i systematycznych. I często zapominam o różnych rzeczach ^^ Dlatego na początek piosenka. Wiem, że jedno nie ma z drugim nic wspólnego, ale ćsiii :P


Właśnie przypomniało mi się, że nie napisałam, dlaczego taki adres bloga. No więc: działo się to podczas pewnej lekcji, była to historia, bądź polski, nie pamiętam. Pani powiedziała: "Robimy schemat słoneczko". Kiedy wróciłam do domu, postanowiłam założyć bloga, ale tym razem takiego, którego naprawdę będę prowadzić, a nie, że po kilku tygodniach skończą mi się pomysły i go usunę. I tu problem, bo wszystkie ciekawe adresy strony były już zajęte. Tu dodam, że ta lekcja to jednak był polski, bo na historii akurat zaczynaliśmy racjonalizm i empiryzm (stąd tytuł bloga "Myślę, więc jestem"). Wracając do tematu, myślałam i myślałam, a w mojej głowie brzmiały sobie słowa: "Robimy schemat słoneczko"... W tym momencie przypomniało mi się, że hasła, które wypisywaliśmy, miały ze sobą niewiele wspólnego, tylko tyle, że pasowały do głównego pojęcia. I oto cała historia ^^ Podsumowując, jeśli zastanawialiście się kiedyś, o czym właściwie jest ten blog, to macie odpowiedź. O mnie. Między sobą posty mogą nie mieć nic wspólnego, tylko tyle, że są to tematy, które mnie interesują ^^ A o manipulacji może wieczorem coś napiszę, a jeśli nie, to do poniedziałku postaram się wyrobić ^^

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

"Myślę, więc jestem" Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger