wtorek, 12 marca 2013

...

 Hej ;3
Tu nowa adminka Patrycja ;p Można powiedzieć, że zostałam ZMUSZONA do prowadzenia tego bloga xd
A więc tak:
- mam na imię Patrycja
- w sierpniu skończę lat 15
- kocham denerwować ludzi

- mam 182cm wzrostu
- w swoim życiu nie widzę najmniejszego sensu (może to dlatego, że tak rzeczywiście jest -,- )
A tu wam daję swoje zdj. :

O mnie to będzie na tyle xd

A tak poza tematem ;3

Jaki sens ma życie człowieka? (zadaje sobie to pytanie od duższego czasu)
Ja np. myślę o tym codziennie.
 I nie wiem jak to jest .Nie wiem dlaczego zostaliśmy stworzeni xd
Przecież to nie ma najmniejszego sensu. Rodzimy się, aby po jakimś czasie umrzeć.
Nie zastanawiało was nigdy dlaczego tak jest?


Wg. mnie nie ma ono najmniejszego sensu xd a Wy, co o tym myślicie ?? 





I piosenka na dziś :   Nickelback- Lullaby 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Słuchaj prosiłaś o ocenę Daraję .
Niestety będziesz musiała troszkę odczekać tak do soboty ponieważ "zrypał" jej się komp .


Pozdrawiamy i mamy nadzieje że poczekasz na Daraję :D

Pa;*

Unknown pisze...

Mi się nie spieszy ^^ Heh, już się boję... :P

Prześlij komentarz

 

"Myślę, więc jestem" Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger