piątek, 18 stycznia 2013

Masakra...

Takiego chujowego humoru już dawno nie miałam... No cóż...
Nie jestem w nastroju do pisania, ale trzeba się w końcu zebrać. I tak pójdę dzisiaj na łatwiznę.
Primo: województwo lubuskie, kujawsko-pomorskie, małopolskie, świętokrzyskie i wielkopolskie pozdrawiają serdecznie całą resztę ^^
Secundo: do fanów "Igrzysk Śmierci", pamiętam co obiecałam.
Tertio: wiem, że to może banalne, ale don't worry, be happy. Jezu, jak ja nie cierpię tej piosenki ;P

EDIT.

Pisane kilka dni temu, jakoś nie pamiętam, dlaczego nie wstawiłam. Wiecie może coś ciekawego o ekranizacji 2. części "Igrzysk Śmierci"? Jak tak, piszcie w komentarzach. Z góry dzięki ^^

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

"Myślę, więc jestem" Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger